Jump to content

Photo
- - - - -

Optymalizacja Komputera

komputer

10 replies to this topic

#1 hard_Dante

hard_Dante
  • Forumowicz
  • 3 Postów:

Posted 13 December 2016 - 06:06

Witam, w najbliższym czasie planuję złożyć komputer do produkcji od zera. Znajomy pomógł mi dobrać wszystkie części, oprócz monitorów i interfejsu audio. Części będą kupowane w Holandii przez internet, oczywiście nowe. Może rzuci ktoś okiem na to wszystko? W temacie komputerów jestem trochę zielony. 

Części:

1. Procesor Intel Core i5-4690K 3.5GHz 6MB
2. Płyta główna Gigabyte GA-H97-D3H, H97, DualDDR3-1600, SATA3
3. Pamięć HyperX FURY DDR3 8GB 1600MHz CL10   2x4GB / Albo 1x8
4. Napęd Lite-On iHAS124-14
5. Obudowa SilentiumPC Brutus M23 Pure Black SPC090
6. Dysk SSD Kingston V300 120GB SATA3 (SV300S37A/120G)
7. Zasilacz Corsair Builder Series CX 600W 80+ Bronze 
8. Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB 

Za te części wyszło mi +/- 650 euro 

Link do części z opisami: https://www.morele.n...ry/info/ywE1mL/

+ do tego wybrałem monitory KRK Rp5 G3 i interface Focusrite Scarlett 2i2 

Monitory znalazłem w parze z tą kartą za 380 euro i do tego dojdzie mi 40 euro za Windowsa 7. Łączny koszt wszystkiego to +/- 1060 euro, ale patrzyłem na pierwsze lepsze ceny, myślę że części można dorwać taniej. Aktualnie pracuję na Fruity Loopsie 11. Z góry dziękuję za pomoc i wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam 

Mr Add
  • Mr Ad

#2 moondancer

moondancer
  • Forumowicz
  • 973 Postów:

Posted 13 December 2016 - 13:03

To tak. Jeśli chodzi o mnie to musisz poczytać w sieci na temat wpływu komponentów na latencje DPC (temat rzeka) dlatego nie jestem fanem składaków - wolę gotowe rozwiązania (Dell lub HP - osobiście wolę ten drugi). Oczywiście nie wykluczam tego, że można złożyć dobry komp, ale nie chce mi się bawić ;)
Kolejna sprawa to Windows... ja bym się już nie pchał w 7 a brał 10 z takich powodów: