Jump to content


zbanowany

Member Since 22 Mar 2007
Offline Last Active Aug 25 2009 10:42
****-

#236183 Propozycje Zmian Na Forum

Posted by zbanowany on 23 August 2009 - 14:35

mnie korci zeby nacisnac przycis "ban anonymous"


[Offtopic mode on:]
ja wiem że cie korci-imo serio jaki masz ku temu realny powód poza własną nieskrywaną niechęcią do mojej osoby ????

sam zmusiłeś mnie swego czasu do bardzo zgrabnego dostosowania się do twoich słów ,,co nie jest zabronione -jest dozwolone "


[Offtopic mode off:]


#236179 Propozycje Zmian Na Forum

Posted by zbanowany on 23 August 2009 - 14:18

modzi maja zaawansowana wyszukiwarke IP ;)


no tak
tyle że posiadanie wiecej jak jednego konta nie łamie regulaminu -o ile inne konta to tzw ,,konta nie aktywne " :P


#236170 Propozycje Zmian Na Forum

Posted by zbanowany on 23 August 2009 - 13:44

to zmien forum, wiele razy bylo ci to pisane, i zacznij pisac poprawnie, bo warny poleca



[Offtopic mode on:]
zawsze wyganiasz wszystkich mądrzejszych od siebie????

fajny sposób na życie

[Offtopic mode off:]


#236121 Propozycje Zmian Na Forum

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 23:20

to dodajmy jescze galerie zdjec, jakies oceny zdjec, moze zmiany statusu kont za SMS'y

Zrobmy sobie takie polaczenie Epulsa, naszej klasy, itd itp...


no ba -jak się bawić to się bawić

imo im więcej opcji tym większy chaos  
kiedyś forum było czytelne jak pioneer teraz jest tak pokickane i napchane bajerami jak denon5500 -o i też ma wady softu


#236105 Dn-S3500

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 21:01

^^ ciekawe jakiego laga ma 3700...


możesz sobie całego traka przekręcić talerzem do przodu do tyłu :P to właśnie w 3700 zachwyca

3500 jak mówiłem jest mułowaty-do wszystkiego zbiera się jak osioł -dlatego nigdy go nie posiadałem na własność


#236081 Dn-S3500

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 16:57

w dns 1000 faktycznie po wciśnięciu dump na zatrzymanym odtwarzaniu uzyskiwało się powolny start
na 5500 nie sprawdzałem czy jest tak samo a na 3700 zaraz sprawdzę i dam znać


#236070 Propozycje Zmian Na Forum

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 16:22

napisał to żeby plusy dostać :D


jak tak to mu właśnie zasunę minusa-a co!!!!!!!


#236059 Propozycje Zmian Na Forum

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 15:36

+1

Tu nawet nikomu w papę nie można dać :P Spinacie się niepotrzebnie.


tu nie-internet jest wielki ale świat jest mały i co się komu należy ,wcześniej czy później dostanie


#236055 Propozycje Zmian Na Forum

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 15:19

jedziecie na illego szcegolnie anonymous. ale anonymous to ty najwiecej trules oo zmianach wiec troche przystopuj.
duzo sie zmienilo, moim zdaniem na pozytyw. Choc i przesada z tym [o t] itd. ale no nie dogodzi sie wszystkim.

ale troche sie naprawde panowie powstrzymajcie od krytyki.



zauważyłeś że trułem o zmianach??? tak???
to teraz przeczytaj sobie ten wątek od początku i powiedź czy jakiekolwiek z moich propozycji(zmian) weszły w życie  

więc nie miej do mnie żadnych pretensji że to ja głośno zamawiałem i  ktoś przyniósł wszystkim guffno, bo ja owszem   zamawiałem ale  TORT
Byłem za zmianami i jestem za zmianami -na lepsze
a to co jest .................
,po mojemu" być nie mósi tyle że szkoda wielka że to ,,po mojemu" było by akurat lepiej :P

mi sie tylko kolorystyka nie podoba, ogolnie jest ok, jeszcze tylko wiecej spolszczenia przy obsludze, i bedzie ok jak dla mnie
Co do +/- to mnie wali jaka mam reputacje, i tak nie jest wyswietlana w poscie przy profilu, a do wczoraj to nawet nie wiedzialem o co chodzi z tymi punktami.


a ja mam zasadę :
jak ktoś czegoś robić nie potrafi niech nie robi a nie zrobi styjnię i wmawia wszystkim ze wyszło super tyle ze oni się akurat nie znają


#236021 Plusy I Minusy

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 11:58

ja tam zrobiłbym tylko możliwość dodawania +'ów.

Pozdrawiam, Bartek


ponoć 90 % tego chciała tak jak jest
ciekawym jestem bardzo kto?
bo narazie nie wychwyciłem żadnej osoby co by się z tym zgadzała i była zadowolona
czyżby była to sprytna wymówka te 90% do usprawiedliwienia wprowadzenia kolejnego idiotyzmu na forum????


#236018 Plusy I Minusy

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 11:43

nic dodac nic ujac, niestety niektorych głowa bedzie boleć.


tak będzie boleć -masz rację

ps
ten minus nie jest odemnie !!!


#236002 Plusy I Minusy

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 10:53

No i...? I dalej nie kumam jaki sens oceniania? Masz jakiś tam pasek warn i styka.


pasek warn-to pasek ostrzeżeń -czyli ocena twego zachowania przez modów

ocenianie postów to odbiór twoich wypowiedzi przez współforumowiczy -sens niejako jest imo jak mówię trzeba to wykonać w taki sposób by rzeczywiście plus był pochwałą a minus czytelnym upomnieniem  
np
piszesz blablabla

ja klikam ci minus to w belce pod twoim postem jest coś takiego
użytkownik źle ocenił twoja wypowiedź-dalej mój nick

jeżeli napiszesz coś z sensem a ja ci klepnę minusa to z kogo zrobię głupiego z ciebie czy z siebie????

zobacz skarpy teraz na swoja reputację??? czy rzeczywiście uważasz że aż tyle głupot nasmarowałeś co by na minusie jechać???? wiedz że gdyby były podpisy pod minusami to nie miałbyś nawet jednego !!!!  a tak to kilka sam ci dałem -czemu?? co by cie poirytować i otworzyć oczy jak skrajnie głupio działa obecny system oceniania i że te oceny biorą się praktycznie  bez powodu


#235999 Plusy I Minusy

Posted by zbanowany on 22 August 2009 - 10:35

hehehe przyznam bez bicia ze pojechalem minusami:)  tylko dlatego ze przeczytalem ten temat i zauwazylem ze kazda twoja odpowiedz nawet bez sesnu jest na plus? masz 2 konto anonymous ?, chcesz podbvdowac swoje ego tymi plusami??  dla mnie to dziecinada, jak jest wczesniej napisane , swoich bledow nie widzisz.... N/C


tak to jest dziecinada -takie plusowanie minusowanie jak obecnie niczemu nie służy -jedynie irytować potrafi
sama idea jest jak najbardziej słuszna imo wykonanie do dupy
z chęcią zapodałbym linki na fora gdzie to działa w cywilizowany sposób czyli

pod każdym ocenianym postem w specjalnej belce wyświetlają się nicki oceniających  co powoduje że przez klepnięcie minusa przy,,normalnym " poście i podpisaniu się pod tym  każdy troszeczkę nadszarpuje własna opinię zamiast szargać czyjąś


#235955 Punkty Reputacji

Posted by zbanowany on 21 August 2009 - 22:12

pierwszy powiedziałem że to knot -i raczej coś do wyrażania sympatii lub antypatii a nie oceny postów !!!

powinno być coś w stylu że powinni się wyświetlać użytkownicy którzy dziękują za posta lub im się ten post nie podoba w belce pod postem-jak na każdym forum gdzie ocena postów  funkcjonuje

nie ma wtedy zabawy i przypału bo nikt nie oceni źle madrego i sensownego posta bo sie pod ta ocena niejako podpisuje-a u nas???
illy jak zwykle wszystko stawia na głowie !!!!


#235942 Punkty Reputacji

Posted by zbanowany on 21 August 2009 - 21:29

wszyscy pamiętajcie o illym-dla niego proponuje minusika
niech będzie pierwszym co zjedzie na minus sto parę he he