Jump to content

Photo
- - - - -

Taki Nowy

gramofony mikser nowy sprzęt

7 replies to this topic

#1 swiez4kama

swiez4kama
  • Forumowicz
  • 2 Postów:

Posted 26 March 2016 - 01:10

Siema chciał bym zająć się zabawą z turnbalizmem , jestem nowy w temacie i chciał bym kupić sprzęt do 2k. Jeśli to za mało to ile mi brakuje? a jeśli za dużo to nie ma problemu bo i tak jestem zapalonym słuchaczem :) fajnie byłoby gdyby sprzęt był nowy ponieważ łatwiej jest o zakup, bezawaryjność lub ew.serwis

Wrzucajcie swoje propozycje na sprzęt , piszcie co jest niezbędne oprócz samego gramofonu i miksera , fajnie gdyby sprzęt miał możliwość podłączenia do komputera ponieważ posiadam różne instrumenty w domu więc - czemu nie ? :)

Ostatnia rzecz to co wliczyć w straty , czy będąc nowym w zabawie w scratche mogę coś uszkodzić?

p.s nie zgrywajcie dobrych wujków że dla nowego to i tamto złe kup używane

mam 2 koła a nie chce wybierać na ślepaka

Mr Add
  • Mr Ad

#2 Stv

Stv
  • Forumowicz
  • 3,179 Postów:

Posted 26 March 2016 - 02:15

z nowymi i bezawaryjnością to wiadomo jak jest ;) Ale są sprawdzone modele i często szanujący sprzedają. Nowy możesz jeden gramofon z wysokiej półki, dobry system do skreczowania, mikser z innofaderem i ze 2-3 płyty z samplami do skreczu. bit z komputera albo telefonu przez kabel na drugi kanał i lecisz. Może da się zamknąć w 2k, ale używane można by 2 dobre decki i mikser w tej cenie raczej

Ironia - sposób wypowiadania się, oparty na zamierzonej niezgodności, najczęściej przeciwieństwie, dwóch poziomów wypowiedzi: dosłownego i ukrytego. W rozumieniu potocznym ironię utożsamia się z zawoalowaną kpiną, złośliwością, wyśmiewaniem, dystansem.

#3 swiez4kama

swiez4kama
  • Forumowicz
  • 2 Postów:

Posted 27 March 2016 - 00:45

no to podaj kolego przykładowe modele jakieś nowych lub używanych sprzętów  , na co uważać przy zakupie ? jakie firmy polecacie?

Ten post był edytowany przez swiez4kama: 27 March 2016 - 00:48

#4 moondancer

moondancer